Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 iunie 2017

Insomnie
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Iunie.2017

E Trecut de miezul noptii si n-am somn
Ma gandesc.Cu Drag la tine si ma-ntreb?,
Ce s-a intmplat.De ce
Ai ales sa se termine si sa plexi?.

Eram fericiti si ne Iubeam
Lumea la picioare o aveam.
Visam si traiam noi doi
O Poveste ce-o scriam.

Mi-erai Inger.Zana buna
Te-alintam cu vorbe dulci.
Pentru tine Viata mi-as fi dat
Sa zimbesti.Sa-ti fie bine.

Noptile erau o feerie
Impreuna le traiam.
Scriam cu stelele pe Cer Poezie
Si-mpreuna adormeam.

Mi-erai raza de lumina
Soarele ce pe Cer stralucea.
Te priveam ca pe-o Regina
Tu erai Icoana mea.

Acum noptile-s pustii
Patu-i gol si trist in jur.
Luna plinge.nu zimbeste
Ca atunci cand erai tu.

Si cand vreau s-a adorm tresar
Imi trec ganduri prin-ainte.
Te visez si-ti simt parfumul
Of ce greu mi-e fara tine.

Oare dormi in ceasul asta
S-au ca mine te foiesti?,
Mai contez eu pentru tine
S-au mai sters din Cartea cu Povesti?.

Macar de esti fericita
Visul sa-ti fi implinit.
Sa nai insomnii ca mine
Sa dormi noaptea.Sa-i vis lin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu