Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 iunie 2017

Te port in Suflet
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Iunie.2017

Te port in Suflet cu mult Drag
Chiar daca astazi nu mai suntem impreuna.
Tu mai facut sa vad Viata frumos
Cand mi-ai daruit Iubire.

Tu mi-ai facut Inima sa simta
Fiorii dragostei curate.
In Ochii mei ai pus lumina
Si toate visele frumoase.

Doar linga tine am gustat Iubirea
Si i-am simtit alintul minunat.
Te port mereu cu Drag in Suflet
Si astazi tu mi-esti Inger Drag.

Chiar daca ne desparte Viata
Chiar daca-i distanta intre noi.
Iubirea pentru tine-i vie
Tu esti la mine in Suflet.Te Iubesc.

Nu am sa uit ca mai Iubit
Ca mai strins in bratele tale.
Mereu ma voi gandi la tine
Si cand mi-e dor.Mai scriu o Poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu