Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 25 iunie 2017

De ce vrei sa pleci?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Iunie.2017

Ne-am jurat Iubire
Si ne-am promis noi doi.
Sa fim impreuna
Ani multi amindoi.

Traim o Poveste
Intr-o lume pura.
Eu te vad pe tine
Zana mea cea buna.

Dar deodata nu stiu cum
Te-ai indepartat de mine.
Esti din ce in ce mai rece
Nu-ti mai pasa de Iubire.

Spune-mi ce s-a intimplat
Unde-i dragostea Divina?,
De ce vrei sa pleci asa?
Eu te vad mult prea straina.

De ce taci si iti pleci capul?
Priveste-ma te rog in Ochi.
Te Iubesc dulce fiinta
De ce ai ales sa pleci?.

Imi raspunzi transant si sec
-Nu e treaba ta mai Gabi
-Asta e.N-ai inteles
-Vreau sa plec nu intelegi?.

Bine am raspuns usor
Ai ales ce pot sa-ti spun.
Sa ai drum frumos in Viata
Sa-l Iubesti mai mult pe el.

Si-a plecat.Eu am inchis usa
Nici macar nu am privito.
E Mai bine ca plecat
Viata imi zimbeste.Zilele-s senine.

Va veni o alta Fata
Si ma va Iubi mai mult.
Viata va fi minunata
Si vom fi doi fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu