Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 19 iunie 2017

Daca te-as lua cu mine ai veni?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Iunie.2016

Daca ti-as spune sa-mi dai mina
Sa mergem impreuna la plimbare,
Sa privim luna cum apare
Ai vrrea sa ma-nsotesti?.

Si sa scriem cu stelele pe Cer
Versuri frumoase,Poezie,
Cu vintul noi sa ne jucam nitel
Hai mergem la plimbare impreuna?.

Sa privim Florile cum dorm
Si sa le spune-m,Noapte buna,
Luna tie sa iti zimbeasca
Sa te mingaie in Inima.

Caci tu esti Dulce si Frumoasa
Si inima tu mi-ai furat,
Hai imi dai mina,Vi cu mine
Noi impreuna brat la brat?.

Hai sa alungam singuratatea
Norii cei negrii de pe Cer,
Hai sa lasam Iubirea sa ne umple Viata
Cu Flori si Soare,Cer Senin.

Hai da-mi mina,Lasa-ma sa te iau in brate
Sa te ocrotesc,Sa te alint,
Sa fi tu Floarea mea ce-a Draga
Sa iti ofer doar mingaiere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu