Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 iunie 2017

Îmi pasă.
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
15 Iunie.2016

Ca te-am Iubit si inca Te Iubesc tu ști
Ca ai fost Zâna mea ce-a buna.
Atît de mult te-am ocrotit
Încît si după atîta timp eu te mai port în minte.

Ma-ntreb adeseori dece îmi pasa?
Dece mă mai gindesc la tine?.
Au trecut ani de cînd tu ai plecat de lingă mine
Și totuși eu te mai Iubesc.

Să ști că nu-ti port ura ca-i plecat
Chiar dacă am plîns si am fost supărat.
Și azi ma mai gindesc la tine
Te rog să ai grijă de tine.

Să îmi promiți ca vei fi fericita
Ca Ochișorii tai no-r plînge niciodată.
Ca ai să fi mereu veselă și frumoasă
Zâna ce-a mica.Dulcea mea Creiasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu