Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 29 iunie 2017

Nu-mi pasa daca ma urasti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Iunie.2017
Nu sunt perfect dar am un Suflet bun
Si asta ma apropiat de Oameni.
I-am ajutat cand mi-au cerut
Pe toti mi i-am facut Prieteni.
Dar unii n-au apreciat
Brusc i-au cuprins invidia.
Cand au vazut ca ma descurc
Ca nu ma-npiedic de o piatra.
Nu va cer tuturor sa ma Iubiti
Nici macar sa vorbiti de mine.
Dar daca tot va pasa.Si-ati ales sa ma urati
Spuneti-mi Numele corect.
Ba chear mi-e mila de voi care
Ma-aveti mereu in mintea voastra.
Va chinuie rau ura pentru mine
Pacat de voi.Jivine strimbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu