Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 30 iunie 2017

Pe Cer Luna straluceste
Eu as vrea sa fi aici.
Sa te string cu Drag in brate
Inima sa imi mingai.

Sa ma joc in parul tau
Gura Dulce sa-ti sarut.
Si sa simt parfumul tau
Glasul tau sa il aud.

Mi-e dor de Iubirea ta
De-a ta dulce mingaiere.
Noaptea intreaga as vrea sa dorm
Dinou in bratele tale.

Dar Iubito esti departe
Si cu luna eu vorbesc.
Toate visele Frumoase
Cu Drag ile povestesc.

O trimit la geamul tau
Chipul sa iti lumineze.
Sa ocroteasca somnul tau
Visele sa iti vegheze.

Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu