Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 iunie 2017

Cand iti spuneam
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Iunie.2017

Cand iti spuneam ca imi esti draga
Credeai ca-s vorbe fara rost.
Si mai spuneai ca n-am o doaga
Si ca sunt fara adapost.

Cand iti spuneam ca Te Iubesc
Mi-ai spus ca-s vorbe,E Vrajeala,
Dar mai tarziu ai inteles
Ca e adevarat ca nu glumesc.

Cand iti spuneam ca nu imi place
Sa mi te vad mereu plangand,
Exceptie lacrima aceea,
Ce din placere s-a nascut.

Dupa nu mult timp eu ti-am mai spus
Ca vreau sa fi amea Sotie,
Razind in Ochi tu mai privit
Si-ai zis ca sunt nebun,Ca nu am minte.

Cand iti spuneam ca-ti cant iubirea
Ai rupt calusul la vioara.
Dar eu nu m-am pierdut cu firea
Si-n versuri mi te-nchin in seara.

Asa a incepot Povestea
Iubirii noastre ce-o traim,
Ne-am tachinat,Acum toate sunt fapte
Si uite suntem fericiti.

Si iti mai spun inca odata
Ca ma indragostesc de tine in fiecare zi,
Esti minunata,Esti nebuna Fata
Ca mai ales sa-ti fiu Iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu