Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 20 iunie 2017

Te Iubesc.
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
20 Iunie.2016

Te privesc si te ador
Ești un Înger de lumină.
Mi-ai pus foc la Inimioara
Te Iubesc dar cum să-ți spun?.
.
Ești un Suflet ce zimbeste
Plin de zîmbet si căldură.
Îmi doresc sa-mi fi aproape
Te Iubesc Dulce-a mea Zână.

Am atitea-n Inimioara
Și îmi fac.curaj să-ți spun.
Ca tu ești o Dulce Floare
Hai că-ți spun că Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu