Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 29 iunie 2017

Ti-am pus Inima in palma
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Iunie.2016

Mi-am scos Inima din piept
Cind ti-am spus ca Te Iubesc.
Si am puso-n palma ta
Ca sa ai grija de ea.

Te-am rugat sa o pastrezi
S-o ti bine.sa n-o pierzi.
Ca a plins si-a suferit
Decite ori a Iubit.

Dar tu nai tinuto bine
Nai avut grija de ea.
Cind a batut pentru tine
A cazut din palma ta.

Sa ranit si acum plinge
Findca sincer te-a Iubit.
Lacrimile-i curg siroaie
Ca prea mult te-a pretuit.

Nici macar nu te-ai uitat
In spre ea cind era jos.
Ai fi observat Iubirea
Pentru tine toata a fost.

Sa ai grija-n viitor
Sa Iubesti cu Inimioara.
Cind in palma ai s-o primesti
S-o pastrezi.sa o Iubesti.

Iar de-ti va fi greu in Viata
De vei plinge s-au esti trista.
Tu sa te gindesti la mine
Am sa te alint sa-ti treaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu