Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 iunie 2017

Visez la tine si te scriu in vers
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Iunie.2017

Esti frumoasa.Imi placi mult
Trec mereu pe linga tine.
Insa nu indraznesc sa-ti spun
Ca mi-e tare Drag de tine.

Te pastrez in Inimioara
Si te tin acolo bine.
Mi-as dori ca intr-o zi
Sa fi in brate la mine.

Esti aidoma un Inger
Parca vi dintr-o Poveste.
Eu iti port dulce Iubire
Dar tu nu ma vezi pe mine.

Ami fac grijim daca esti bine
Imi pasa pentru ca-mi placi.
Plinge sufletul in mine
Cand vad ca nu sti ce faci.

Tu Iubesti.Nu esti Iubita
Ce o-i fi vazut la el?,
Ochii tai la mine nu se uita
Doar pe el mereu il vezi.

Eu te plac asa cum esti
Dulce si suava Fata.
Mi-as dori sa intelegi
Ca Te Iubesc mult.Mi-esti Draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu