Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 10 iunie 2017

Atita timp
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
10 Iunie.2016

Atita timp cît tu ești lingă mine
Si-mi daruiesti Iubire.
Eu rid.Zimbesc sunt fericit
Pentru că tu ești lingă mine aici.

Tu îmi inseninezi Sufletu-n mine
Inimii mele tu ai dai Iubire.
Îmi faci mereu zilele senine
Si ma faci fericit ca tu ești lingă mine.

Atita timp cît vom fi impreuna
Norii Cerul nu-l va acoperi.
Soarele va dăinui veșnic în lumea noastră
Și dragostea ne va călăuzi.

Atita timp cît tu imi ești aproape
Nu ma voi teme de nimic.
Voi fi un Om ce zboară si plutește
Un Om Rasfat si Iubit.

Sa nu pleci niciodata. singur să mă lași
Fara tine eu nu ma-si descurca.
Tu ești lumina.Viata mea
Tu nu mai tu ma poți avea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu