Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 iunie 2017

Noi doi in amurg
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
17 Iunie.2016

Se lasă seara.Soarele apune
Și Florile vor merge la culcare.
Noi doi tinindu-ne de mină
Ne plimbam liniștiți agale.

Printre copacii inverziti si Florile frumoase
Te string în brațe.Te sărut
O Cit ești de Frumoasă.

Pe banca stăm sub teiul înflorit
Parfumul lui ne imbie.
Si la ureche iti șoptesc
O Dulce Poezie.

Mă joc în părul tau frumos
Si te privesc în Ochi.
Atita liniste mi-aduc
Esti Dulce.Te Iubesc.

Din Florile ce ne inconjoara
Eu iti fac o cunună.
S-o porți cu Drag în par
Caci tu ești Zână buna.

Noaptea Cerul a acoperit
Luna si Stelele apar
Noi stam îmbrățișați si le privim
Și parcă ce trăim i-un vis.

Atita liniște și bucurie-mi dăruiești
Ca tu ești lingă mine.
Tu ești Sufletul meu cel Drag
Și te am doar pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu