Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 20 iunie 2017

Sub un salcam
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Iunie.2017

Sub un salcâm,pe iarba deasă,
Ochi ei plâng,să-i văd nu mă lasă.
Privirea lor mă ocolește
Și ramul cu spini mă dojenește.

E-atat de dulce si frumoasa
Dar plinge si suspina-n hohot,
Imi rupe Inima in piept
Si-mi fac,curaj sa merg la ea.sa ai vorbesc.

M-apropii încet și o-ntreb cu sfială:
E vorba de-o rană sentimentală?
Doar dă din umeri,dar nu vorbește.
Numai suspină și nu se clintește.

Ai privesc Ochii,Sunt frumosi
Ai mingai parul si incet ai vorbesc,
Te rog nu mai fi trista,Nu mai plinge
Ridica-ti capul,Esti un Inger.

Scot încet joljul din jebul cămășii
Să-i sterg o lacrimă,si-i sarut ochii.
Lacrimi fierbinți coboară la vale,
Apoi se transformă în bobi de cristale.

O Iau de mana,Cat de dulce e
Si ai soptesc,Priveste Cerul,
Asi pune capul pe-al meu piept
Suspina-ncet,Tremura.

Șovăielnic,se-ntoarce și se ridică,
Spunându-mi în șoaptă că n-are nimica.
Atunci... începu să plângă și cerul,
Că-n suflet dorea să păstreze misterul.

Salcâmu-și apleacă spre iarba deasă
Ramuri cu frunze verzi,de mătasă,
Ce-i mângâie fruntea și obrăjorii,
Apoi îmi dezvăluie secretul durerii.

Imi spune cu glasul sfarsit
-M-am saturat de singuratate,
Am Iubit mult dar nu s-a implinit
Visul ce-l port in Inimioara.

Visul acela de-a zimbi
De-a avea o Familie frumoasa,
Toti m-au lasat si nu le pasa
Ca astazi pling .

O Iau in brate si ai spun
Ca si eu caut fericirea,
Dar astazi visurile ni s-au implinit
Ea este Fata ce-o Iubesc.

Si de-atunci impreuna am plecat
Si-am construit o lume minunata,
Astazi noi suntem fericiti
Ea este Zana,El Printul din lumea minunata.

Asta-i Povestea de sub salcam
Sa-nfiripat din voia Domnului,
Atunci,cand crezi ca totul e pierdut
Visul din Suflet seimplineste.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu