Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 iunie 2017

Inima mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Iunie.2017

Inima mea stie sa Iubeasca
Bate curat in pieptul meu.
A Pus sentimente si a daruit Iubire curata
A Iertat cand a suferit.

Inima mereu mi-a fost aproape
Eu n-am stiut s-o feresc de rau.
Am daruito fara stiinta
Unor Suflete ce au umilito.

Dar ea mereu ma iertat
Si a batut cu putere.
A Iubit si Iubeste curat
Ma mindresc cu Inima mea.

I-am promis si vreau sa-i ofer
Zimbete si pretuire.
Acum am s-o daruiesc
Doar Sufletului ca mine.

Sunt mindru de Inima mea
Bate frumos in pieptul meu.
Mereu am s-o ascult
Si am sa-i ofer tot cei mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu