Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 21 iunie 2017

Cafeaua cu gust de dor
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Iunie.2017

Sunt la cafea totu-i asa frumos
Pasarile ciripesc.Florile imi zimbesc.
Imi mingaie privirea cu frumusetea lor
Si ma rasfata cu parfumul cel imbietor.

Sorb din cana o gura de cafea
Ce gust.Parca al stiu deundeva.
Da tu faceai asaceva
Ce gust de dor de tine e in cafea.

Imi arunc Ochii imprejur
Acum simt si altau parfum.
Dar linga mine sunt doar Florile
Cafeaua si dorul de tine.

Asa stateam in fiecare zi
La o cafea in curtea casei.
Te priveam fix in Ochi.Tu imi zimbeai
Eu sunt aici.Te esti departe.

Cafeaua are gustul tau
Plin de aroma si Iubire.
Mi-e tare dor.Eu simt ca mor
De te-as vedea vre-o cinci minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu