Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 22 iunie 2017

Printesa mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Iunie.2016

Atit de Dulce si Frumoasa esti
Ai in privire bunatate,
Mereu esti linga mine,ma alinti,ma stringi in brate
Printesa mea ce-a Draga esti.

Te-alint si te respect ca pe o Zana
Frumoasa,gingasa faptura,
Tu esti Inima mea din piept
Esti zorii dimineti,Soarele si Cerul meu.

Te-ascult Printesa-ncoronata
Glasul tau blind mi-aduce liniste,
Te Iubesc mult Dulcea mea Fata
Si am sa fiu linga tine mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu