Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 iunie 2017

In umbra ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Iunie.2017

Ochii mei s-au ascuns in umbra ta
Nu ne-am mai vazut de mult
In urma lor a ramas glasul pe care
Uneori il mai ascult

In fiecare noapte te visez
Mi-apari in vis,Esti asa frumoasa,
Frumos si dulce-mi vorbesti
Mi-e dor de tine Dulce,Creiasa.

Daca cerul ar putea sa te-aduca in viata mea
As culege in palma o stea sa te am pe tine
Am sa-ti spun cand ai sa vii vorbe pe care le stii
Ti le-am spus si cred ca vrei sa le-asculti din nou.

Asi fi fericit de te-ai intoarce
Sa te string dinou la pieptul meu,
Sa adormi noaptea la mine in brate
Sa te sarut pe frunte cand dormi.

Lumea mea s-a inchis in clipa in care
M-ai sarutat de ramas-bun
Ma intreb, pedepsit sa fiu eu oare
Sa nu te mai vad acum

Imi amintesc si acum
Ultima zi impreuna,
Cand la cafea dimineata plingeam tinindu-te de mina
Cum te imploram nu pleca.

Apoi pe tren amindoi
Mergeam spre casa ta impreuna,
Ne-am privit fix in ochi
Si ai plecat,eu am ramas in urma.

Din ziua acea nu ne-am mai vazut
Eu te sunam mereu,
Nervoasa mi-ai spus
Sa nu te mai caut eu.

Mi-a fost greu,Recunosc
Te-am Iubit ca pe un Inger,
Dar ce folos daca tu
Nu ma Iubesti pe mine.

Acum cand noapte vine
Te vreau iar langa mine
Parfumul tau pe perna
Ma rascoleste Zana buna.

Dar asta e,va trece
Asa se intimpla in Viata,
Ce e frumos trece
Ramin doar cu speranta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu