Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 24 iunie 2017

Alaturi de tine vreau sa traiesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Iunie.2017

Inca de cand te-am cunoscut
In Inima mi s-a aprins scanteia,
Flacara pura a dragostei
Si am simtit cat de frumoasa e Iubirea.

Am vazut in tine un Inger,nu Om
O Zana pura,Un Suflet curat,
Tu esti Fata pe care o Iubesc din Suflet cu adevarat
Alaturi linga tine,Sa traiesc Viata cu Drag.

Sa te rasfat si sa te-alint
Sa construim o lume de Poveste.
Si impreuna sa avem Copii
Sa-mi fi tu Zana visurilor mele.

Si toata Viata noastra sa fie doar Soare
Cerul mereu sa fie albastru cristalin,
Caci tu esti dulcea mea Iubire
Frumosul Trandafir inflorit.

Sa ne jucam in parc,Cu ,Copilasii nostrii
Sa-i crestem mari,Fetita si Baiat,
Sa va alinte Tati,Pe tine si cei mici
Caci va Iubesc din tot Sufletul meu curat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu