Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 30 iunie 2017

Nu-mi da drumu din bratele tale
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Iunie.2016

La tine-n brate liniste-mi gasesc
Sufletul tau emana doar caldura.
Inima ce iti bate-n piept
Imi daruieste pace si Iubire.

La tine-n brate eu sunt Fericit
Ma simt iubit si ocrotit.
Tu esti gingasa si Frumoasa ca o Floar
Esti curcubeul de pe Cer.

Sa nu-mi dai drumu din bratele tale
Pastreaza-ma in Sufletelul tau.
Am sa te-alint si am sa te rasfat
Ca pe un Inger am sa te privesc.

Tu mi-ai sadit in Inima Iubire
In Ochi mi-ai pus zimbet si sclipire.
Soarele mi lai pus pe Cer
Si mai facut sa inteleg Iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu