Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 iunie 2017

As putea-o
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Iunie.2016

Te privesc in fiecare zi
Si ma pierd in Ochii tai,
Iti simt fiecare batae a Inimii
As putea-o eu primi?

Esti asa frumoasa,stralucesti
Ai atita bunatate-n glas si Suflet,
Oare daca-ti spun ca m-am indragostit
As putea-o inima ta primi?.

Tu il ai pe vino-n coa
Si mi-ai furat Inima,
Mi-ai pus zimbet in priviri
Cum sa fac,ca tu sa-mi fi,
Suflet cald,perechea Inimii?.

Ţi-aş pune-o...
Luna-n chip de colier,
În reflexii mult perlate;
Ţi-aş pune tot ceea ce sper,
Ţi-aş pune stele-ncercanate,

Ţi-aş pune-o...
lumea la picioare,
Aş pune suflet, viaţa toată,
Ca tu sa fi o rasfatata
Zana mea incoronata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu