Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 iunie 2017

Suflet de Floare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Iunie.2016

Ai un Suflet minunat
Parfumat si-nmirezmat,
Dulce,frumos ca o Floare
Cu,caldura si mult Soare.

Aduci zimbet,mingaiere
Cer senin si instelat,
Inimii ai dai Iubire
Suflet drag si minunat.

Am sa te rasfat mereu
Si am sa-ti ofer caldura,
Dulce si Frumoasa Zana
Tu esti tot ce azi am eu.

Nu vreau Ochii tai sa plinga
Nici o lacrima sa verse,
Eu te voi feri mereu
De ploi si vreme urita.

Si-am sa-ti fiu mereu aproape
Si-am sa Te Iubesc mereu,
Cit Viata-mi va da putere
Tu vei fi Sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu