Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 26 iunie 2017

De unde vi si cine esti?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Iunie.2017

Te privesc in razele Soarelui
Esti sclipitoare.Stralucesti.
Ma intreb in gand.E Inger oare
De unde vi si cine esti?.

Ma apropi sa te vad mai bine
Esti minunata Doamne ce frumoasa Fata.
Dar vad ca-ti curge o lacrima din Ochi
Te plac si-mi fac.curaj sa iti vorbesc.

-Iarta-ma ca-ndraznesc.Ce faci?
Te vad asa frumoasa.Atit de pura.
-Te privesc indelung de la distanta
Tu esti Zana?.

-Te caut de amar de vreme
Daca ai sti cate nopti am plins.
Ca nu esti linga mine.Zana buna
Sa-mpart Iubirea din Suflet.

Nu-mi spune cei cu tine.Ce s-a intimplat
Da-mi mina daca simti ca mine.
Zana mea eu am sa te fac
Si am sa-ti pun zimbetul in privire.

Lasa-ma sa-ti sterg lacrima
Sa-ti privesc Ochii dulci.
Poate ma crezi nebun dar asa simt
Tu esti Fata pe care o Iubesc.

Sa fim noi doi in lumea noastra
Zorii de zi sa ne zimbeasca.
Seara cu luna noi sa ne plimbam
Sa-adormi mereu la mine in brate.Ingerasul meu.

Sa impartim tot ce avem
Sa ne unim Inimile.
In jurul nostru sa fie doar Flori
Esti tot ce mi-am dorit.Ingerul meu.

N-am sa te intreb ce s-a intimplat
Si nici cum ai trecut prin toate
Am sa sterg tot ce te-a-ntristat
Si-ai sa zimbesti Fata mea Draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu