Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 iunie 2017

As vrea sa fiu acolo
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Iunie.2017

Aș vrea să fiu acolo, măcar pentru-o clipire 
Și daca-ș fi acolo, din flori te-aș răsădi!
Tu, înger blond la plete...cu aripa subțire,
Prin care-amorul meu, pe veci va dăinui!

Sa te rasfat Iubito,Tristetea sa-ti alung
Si sa iti privesc Ochii,Cei frumosi si senini,
In brate sa te string,Sa simt caldura ta
Sa fi tu Ingerasul,Ce-mi aduce linistea.

În ochii tăi străluce noaptea
Cea caldă ca și o văpaie,
Mi te-am visat copilă dulce
La fel de moale și bălaie,

Si mi-as dori tu Fata
Sa imi fi Zana mie,
Sa te rasfat mereu
Cu dulce Poezie.

Sa te alint Iubito
Cu tot ce-i mai frumos,
Sa fi o fericita
Ingerul meu duios.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu