Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 10 iunie 2017

Cu tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Iunie.2017

Cu tine Viata mea e o Poveste
In care tu esti Zana buna.
Cu harul tau frumos mi-ai dat putere
Si mi-ai facut Viata senina.

Cu tine toate zilele-s frumoase
Mereu e Soare si senin.
Tu stralucesti si-mi esti Regina
Te Iubesc mult Ingerul meu Iubit.

Mi-ai facut lumea mai frumoasa
Si mi-ai pus zimbete-n priviri.
Cu tine-alaturi ce traiesc e o Poveste
Tu esti tot ce Iubesc la infinit.

Si-ntodeauna vom fi impreuna
Mereu tu Zana mea vei fi.
Cu tine traiesc intr-un vis
Tu esti Inima ce-mi bate fericita-n piept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu