Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 3 iunie 2017

Cum am ajuns sa Te Iubesc?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Iunie.2016

Totul a inceput din joaca
Zimbete,Sarutari nevinovate,
Serile petrecute-n parc
Si luna stralucind in noapte.

Adesea ne plimbam tinindu-ne de mina
Din cind in cind iti ofeream o Floare,
Si iti spuneam ca esti Frumoasa
Ca tu esti cea mai Dulce Floare.

Ne tachinam si ne jucam
Si alergam prin iarba verde,
Ne mai impiedicam,cadeam
Ne ridicam si apoi ne sarutam.

Cum am ajuns sa Te Iubesc
Nici pina azi nu stiu,
Sa cred in tine,sa zimbesc
Tu sa-mi fi mie Inger bun.

Acum noi suntem impreuna
Iubirea ne tine in brate,
Soarele noua ne zimbeste
Si ne aduce liniste si pace.

Tu esti Bobocul meu de Floare
Plin de parfum si mingaiere,
Esti Dulce Sinfonie pentru mine
Viata ce izvoreste din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu