Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 3 iunie 2017

Te simt in preajma mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Iunie.2016

Eu ţi-am jurat în versuri,veşnicie,
În versuri, ţie, eu m-am dăruit,
Sărutul sfânt, e stins de-o nebunie,
Tu ai uitat în noapte să mă fi iubit.

Ti-am fost Iubit,Te-am mingaiat si te-am tinut in brate
Sufletul de rani ti l-am curatat,
Tu mi-ai promis prin sarutari si soapte
Ca ai sa fi Iubita mea.

Ne-aveam mereu unul pe altul
Si raul nu se apropia de noi,
Eu iti juram credinta si Iubire curata
Tu-mi promiteai ca ai sa-mi fi mereu aproape.

Noi răsăriţi am fost din mica stea,
Ea lumina întregul infinit.
De ce te risipeşti în Inimioara mea?
De ce irepetabilul sfârşit apare?

Ori unde merg,in ori ce colt
Iti simt parfumul si iti vad privirea,
Aceas Dulce Fata cum te-am cunoscut
Si Inima imi plinge neincetat.

Azi împotriva firii şi mâine-n infinit,
Din mâna ei, iubito, ne-a întins o plasă,
Să ne iubim frenetic dar să-ţi fi amintit,
Că trebuia demult să fiu de tine-ales

Of daca as putea sa dau timpu-napoi
Sa fim dinou ca inainte,
In noptile calde de Vara
Sa ne Iubim ca doi nebuni.

S-au daca nu se poate asta
Macar as vrea din minte sa te scot,
Si linistita sa imi fie Viata
Sa pot Iubi o alta Fata,Alt Boboc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu