Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 2 iunie 2017

Ascunsi de ploaie
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Iunie.2017

Dansam in doi un dans de seara
Pe o terasa singuratica,pustie...
Doar ploaia cu-a ei stropi de vara
Realitatea-n noi invie...

Printre picaturile de ploaie
Esti adorabila si dulce,
Mi-aprinzi in Inima vapaie
Flacara dulce de Iubire.

Un vis comun sa fim in doi
Ascunsi de ploi,privind spre mare...,
Sa-ti incalzesc umerii goi
Cu arzatoarea mea suflare.

Plutim pe valsul cant al ploii
Si vad in Ochii tai frumosi,
Doar pasiune si Iubire
Un Suflet cald si rapitor.

Zimbeste inima in mine...
Si sufletul meu se viseaza...
Noi ne simtim perfect de bine
Cind fericirea noastra-i treaza.

Sunt fericit si implinit
Ca-mi esti Iubita tu Femeie,
Tot ce traisc frumos se-ntimpla datorita tie
Esti Ingerul Ceresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu