Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 11 iunie 2017


Sufletelul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Iunie.2016

Din milioanele de stele
Ce se ivesc in fata mea
Eu doar pe tine te-as alege
Doar tu sa vreai sa fii a mea

Esti Dulce si suava ca o Floare
Ai Sufletelul cald si blind,
In aletale palme Inima mi-as pune
Pentru ca tu emani multa Iubire.

Doar in lumina ta as merge
Si sufletul mi-as incalzi
Cind lumea e atit de rece
Sarutu-ti cald eu mi-as dori

Si stiu ca linga tine-mi va fi bine
Si doar noi impreuna vom fi fericiti,
Eu am nevoie de ata Iubire
Tu ma faci sa fiu fericit.

Ca sufletele noastre -n treceri
Sa se-ntilneasca in priviri
Si fara vorbe cu tandrete
Noi sufletel sa ne iubim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu