Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 10 iunie 2017

Spune-mi dacă mă Iubești
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
10 Iunie.2016

Te privesc în zori de zi
Ca Soarele strălucești.
Ești Frumoasă ca o Floare
Oare poți să mă Iubești?.

Ochii tai senini ca Marea
Albăstrii ca Cerul pur.
Îmi aprinde-n Inima văpaia
Iubirii ce ti-o port în Suflet.

Ești mereu în preajma mea
Îmi dăruiești fericire.
Inima mereu ma întreabă
Mă Iubești s-au nu pe mine?.

Eu te plac.mi-esti tare Draga
Te asemăn cu o Printesa.
Aș fi fericit de-ai spune
Ca si tu ma vrei pe mine.

Spune-mi dacă mă Iubești
Spune-mi tu vi lingă mine?.
Sa-n partim noi doi mereu
Zilele cu fericire.

Cînd noaptea se va lăsa
Și Stelele s-or ivi.
Am sa scriu pe Cer cu ele
Ca-mi ești Draga Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu