Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 2 iunie 2017

N-ai sa intilnesti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Iunie.2017

Pe tine te-am alesc caci te-am Iubit
Poate mai mult ca ori ce pe aceasta lume,
Inima mea ti-am daruit
Sa bata numai pentru tine.

Tainic strecurind trecutul
Cerul spulbera cu urlet
De iubire,cu speranta din-auntru...
Care mi se-asterne-n suflet.

N-ai sa intilnesti vreodata
Cu-ai tai ochi - raze de soare...
Si cu chipu-ti blind de fata
O iubire-asa de mare

In tine am vazut totul
Ingerul pur si Zana din Povesti,
Te-am pretuit si te-am Divinizat cu totul
Tu-mi erai cartea cu Povesti.

Acum totu-i o amintire
Tot ce-am trait e Poezie,
Chiar daca ti-ai dat seama
Sti bine ca n-o sa mai fim impreuna.

Seara cind citesti poeme
Inima iti varsa ginduri...
Parc-ai vrea...parca te-ai teme
Sa ma suni....,sa-mi dai saruturi.

Dar sa sti ca n-ai de ce
Sa ai tteama in Inima,
In Suflet tu mi-ai ramas
O raza pura de Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu