Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 4 iunie 2017

Am invatat sa nu mai pling
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Iunie.2017

Cand m-am indragostit pluteam pe-un nor
Totul era un vis fermecator.
Soarele il tineam in palme
Si Florile imi zimbeau toate.

Fata pe care o Iubeam
Era tot ce aveam.
Zimbet.Alint si mingaiere
Timpul frumos.Trairile de Poveste.

Dar mai apoi incet norii acopereau Cerul
Ploua din Ochii mei cu lacrimi de Iubire.
Plingea in mine Sufletelul
Iar Inima ma intreba.Ce ai de gand cu mine?.

Am luptat sa pastrez ce am
Si am facut tot ce mi-a stat in putere.
Dar plinsul mi-era in zadar
Si tremuram tot de durere.

Am invatat de-atunci si mi-am promis
Sa nu mai vars o lacrima din Ochi.
Sa pun in Suflet zimbete
Si-n Inima multa Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu