Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 5 iunie 2017

Printre Flori
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Iunie.2016

Printre Flori mă plimb adesea
Și mă pierd în amintiri.
Toate-mi trec prin gînd.în minte
Cum era ieri azi nu e.

Alergam pe cîmp noi doi
Culegeam Flori minunate.
Ne-nbata parfumul lor
Iar tu erai minunata.

Îți făceam o coroniță
O-npleteam din Flori de cîmp.
Tu erai ca o Zeița
Dulce-a mea Floare de cimp.

Acum Florile sunt triste
Lafel si Sufletul meu.
Tu nu ești aici.cu mine
Zîmbet să le dai dinou.

Printre Flori am să te-aștept
Și am să-ți fac o cununita.
Cînd ai să îmi ieși în cale
Am să te sărut Iubito.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu