Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 4 iunie 2017

Sa nu ma certi Iubito
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Iunie.2017

Esti Inger pe pamint
In chip de Om frumos.
O Fata ca o Zana
Tot ce astazi Iubesc.

Floarea mea inflorita
Dulce alint.Iubire.
Esti tot ce am in gand
Traiesc doar pentru tine.

Sa nu ma certi Iubito
Acum pentru ce-ti spun.
Am scris o Poezie
Pe Cerul cel senin.

Am scriso cu sclipiri
De stele argintii.
In versuri de Iubire
Pe tine te descriu.

Sa o citeasca lumea
Sa stie ca mi-esti Draga.
Sa nu ma certi te rog
Caci au citito toti.

Esti Fata cea mai scumpa
Te Iubesc mult.Din Suflet.
Tu pentru mine esti o Zana
Tot ce traiesc in asta lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu