Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 1 aprilie 2017

Visul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Martie.2017

Am un vis ce-n fiecare noapte al traiesc
Se face ca-s rasfatat,
De-o Fata frumoasa ca-n Povesti
Ce-mi zambeste si ma alinta cu adevarat.

Imi vorbeste calm si linistit
Si imi daruieste bucurie,
Vocea ei e ca o Poezie
Mi-e Draga si-o vreau cu adevarat.

Am pictato-ntr-un tablou
Sa-i privesc,Chipul in fiecare zi,
O Descriu in Poezii
Doar o citi si se va regasi.

E O Fata simpla,minunata
Asta mi-am dorit mereu,
Visul asta sper sa se implineasca
Sa pot sa Iubesc,cu tot Sufletul meu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu