Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 1 aprilie 2017

In calea ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Aprilie.2017

Esti o Zeita a frumusetii
Un Inger dulce sclipitor,
Cand tu zambesti Soarele straluceste
Si Florile toate-n floresc.

Nu stiu cum de se-ntimpla
Destinul,soarta comploteaza pentru noi,
Cum de se poate,cum e cu putinta
Mereu sa apar in calea ta.

Ai o privire sclipitoare
Ochi minunati,fermecatori,
Ma pierd cand te privesc si nu am stare
Cred ca incep sa Te Iubesc.

Si-mi placi din ce in ce mai mult
Dar n-am curaji sa-ti spun in fata,
Dar am ales azi sa iti spun
Ca tu esti Fata mea cea Draga.

Si iata ca ai aparut dinou in calea mea
Sfios,timid te prind de mina,
Ma uit fix in privirea ta
Si spun din Suflet Zana buna.

Uimita ma privesti,zambesti
Si imi soptesti,chiar nu visez?,
Si eu am cautat mereu sa-ti spun
Dar nu aveam curaj sa iti marturisesc.

Si uite-asa Iubirea a inceput
Si de-atunci Soarele n-a mai apus,
Am inceput o noua Viata
Iubire fara de sfirsit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu