Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 9 iunie 2017

Miez de noapte
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Iunie.2016
Să servim în miez de noapte,
Un pahar de fericire;
Tu un Inger,Zana buna
Eu un Om ce te Iubire.
Să servim în miez de noapte,
Un pahar de zori de lună,
La urechea-ţi printre soapte
Eu îţi spun ce n-or să spună...
Ca tu esti o Floare rara
Plina de parfum ales,
Ai culoare in petale
Cum na-i sa gasesti o alta Floare.
Stând pe iarbă, lângă lac,
Şi în braţe iar te ţin,
Tu-mi vorbeşti, eu iarăşi tac...
Te ador si te alint.
Astazi pot sa-ti spun Iubito
Ca tu imi esti zorii zilei,
Fericit sunt din acea clipa
Cind te-am intilnit pe tine.
Ochii îmi vorbesc
Şi inima-mi tresalta
Repetând o mantra veche...
Aşteptând ca Soarele sa se arate
Am să-ţi spun iar la ureche...
Te Iubesc Frumoasa Fata.
Tu aştepţi, micuţă fată,
Tu, prinţesă între stele
Chiar de zile or fi grele
Eu îţi spun acum în şoaptă
Tot ce vreau...ce îmi doresc
Să te am!
Şi te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu