Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 9 iunie 2017

Eu sunt aici
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Iunie.2016
Eu sunt aici
Tu esti departe,
La tine ma gindesc mereu
As vrea sa pot sa te mingai si sa te string in bratte,
Dar miii de khilometrii ne desparte.
Nu te-nteleg! Nu ma-nteleg pe mine azi ce sunt,
Ai aparut in viata mea de-odata ca un gand.
Si tot ce simt acum, tu ai trezit in mine,
As vrea sa iti vorbesc, dar tac pentru ca nu esti linga mine.
In Inimioara mea un mugur de Iubire a inflorit
Atit de Draga-mi esti dar tot departe,
Iti simt prezenta linga mine si te vreau aproape
Sa nu ne mai desparta Marii si vai.
Caci am ales a-ti spune prea curand,
Ca tin prea mult la tine suflet bland.
Si im doresc,ca tu sa-mi fi aproape
Viata sa o traim in toate.
Eu sunt aici iar tu mult prea departe
Si azi mai scriu o fila intr-o carte.
As vrea sa fii aici chiar langa mine,
Sau spune-mi ca ma vrei, acolo langa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu