Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 8 iunie 2017

Un Suflet bun
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
8 Iunie.2016

Am crezut mereu în Oameni
Si am spus că toți sunt buni.
Ca în Inima toți poarta
Iubire adevărată.

Am crezut în vorbe Dulci
Si in chipul cel de Înger.
În cuvintele Frumoase
Sărutări si Dulce șoapte.

Zilele erau senine
Pline de Soare curat.
Cind stringeam cu Drag în brațe
Ființa Draga ce-o Iubeam.

Dar a fost o amăgire
Visuri file de  poveste.
Eu spuneam că e Iubire
Dar era doar amăgire.

M-au rănit nu le-a pasat
Ca-m Iubit cu Inimioara.
Ca am dat Sufletul meu
Și le-am Însorit Viața.

Vreau un Suflet cald si bun
Care să-mi fie aproape.
Să-mi aducă alinare
Sa-i ofer Iubire.fapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu