Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 8 iunie 2017

Te-am vazut dintr-o intimplare
Pe loc m-am indragostit.
Frumusetea ta suava
Inima mi-a cucerit.

Ca un Inger straluceai
Si-mi zimbeai asa Frumos.
Am ramas fara cuvinte
Si te priveam insistent.

Nam crezut ca voi ajunge
Sa ma indragostesc asa.
Dar tu si-a ta Frumusete
Mi-ati furat Inimioara.

Imi placi mi-esti asa de Draga
In brate as vrea sa te iau.
Dar tu ai Inima data
Si Iubesti un alt Baiat.

Te Iubesc din al meu Suflet
Nu stiu cum sa fac sa-ti spun.
Mi-este greu sa vad ca el
Se poarta urit cu tine.

Eu iti dau Inima mea
Si toata Iubirea mea.
Sufletul til pun in palma
Si mereu te-as rasfata.

Dar tu il Iubesti pe el
De si urit cu tine se poarta.
Pentru ca are bani si poate
Sa-ti cumpere Lumea toata.

Pacat ca-n duri si suferi mult
Doar ca sa ai Vacante scumpe.
Intr-o zi te va parasi
Si singura tu vei ramine.

Nu cauta sa te lasi folosita
Nu-ti vinde trupul cel Frumos.
Priveste bine linga tine
Si alege curata Iubire.

Acum ma icnori.te feresti de mine
Dar ai sa vezi ca o sa am dreptate.
In todeauna eu am vrut sa-ti fie bine
Si sfaturi bune eu mereu ti-am dat.

Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu