Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 13 iunie 2017

Noi doi fericiti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Iunie.2017

De cand ma stiu am fost un visator
Si te-am vazut pe tine in visurile mele.
Pe loc noi ne-am indragostit
Si am ales sa fim noi impreuna uniti de Iubire.

Noi traim o Poveste minunata
In care tu esti Zana iar eu Printul.
Traim un vis plin de culoare
Iar Viata noastra-i o raza de Soare.

Noi impreuna suntem fericiti
Ne bucuram de tot ce neinconjuara.
Toti ne privesc si ne admira
Si toti vad in noi un cuplu exemplar.

Mi-esti Soare si alint Iubito
Zana mea buna.Te Iubesc.
O Viata-ntreaga vom fi impreuna
Frumosi.Tineri si fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu