Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 8 iunie 2017

N-ai avut o zi prea buna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Iunie.2017

N-ai avut o zi prea buna
Dar ai ajuns,in sfarsit acasa
Iti simti in suflet inima mahnita
Esti obosita si epuizata .

Dar Te Iubesc Ingerul meu
Si pentru tine-am pregatit cu Drag,
O Cina speciala
Pe care s-o servim in doi.

Te iau in brate,Te sarut
Iti privesc Ochii senini si dulci,
Iti alung tristetea si oboseala 
Si iti recit versuri ce tie ti le-am scris.

Apoi dupa cina frumoasa
Te iau de mina si esim la o plimbare,
Sa privim Florile si luna
Si sa te privesc,cat esti de frumoasa 
In razele lunii stralucitoare.

Acasa intorsi sa-adormi la mine in brate
Intreaga noapte eu sa te privesc,
Sa te sarut cand dormi pe frunte
Si sa te-alint caci Draga-mi esti.

Ce dulci sunt zilele cu tine
Si ce senina-i Viata ce-o traim,
Esti cea mai minunata Fata
Esti pentru mine Zana Inimii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu