Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 2 iunie 2017

Mi-e dor să fiu Copil
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
1 Iunie.2016

Chiar dacă anii au trecut
Si-acum sunt un Om mare.
In Suflet sunt Copil.zimbesc
Și mă bucur de Soare.

Mă joc.Cînt si sunt fericit
Mă uit tot la desene.
Alerg in parc si ma răsfăț
Ca-n vremurile mele.

Mi-e dor de-amea Copilărie
De jocurile ei.
De serile cînd ne jucam pititea
De certurile dintre noi.

Ziua întreagă alergam pe afară
Jucam șotronul.Fotbal.Flori.Filme.Fete s-au Băieți.
Eram cu toții Plini de veselie
Și ne aveam ca Frații.

Cu mingia spărgeam un geam
Și ne certau Părinții.
Dar totul era minunat
Cînd noi eram cu toții.

Atita bucurie aveam în noi
Și eram Plini de energie.
Afară ziua intreaga noi stăteam
Și ne jucam jocurile Copilăriei.

Astăzi chiar dacă anii au trecut
În Suflet sunt Copil .
Ma-ntorc dinou cu gindul în trecut
Și-s tare fericit.

Mereu voi fi Copilul de o odinioară
Am să mă joc si am sa ma răsfăț.
Voi visa tot la Poveștile cu Zâne.Feti Frumoși
Și voi fi un Om mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu