Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 6 iunie 2017

M-am ascuns
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Iunie.2017

M-am ascuns la tine in Suflet
Pentru ca mi-esti Draga.Te Iubesc.
Ai in Inima Iubire
Si in Suflet liniste.

Am venit sa-ti fiu aproape
Sa-mpartim Iubirea la doi.
Sa ne bucuram de Viata
Sa fim uniti amindoi.

Tu-mi esti Zana.Inger bun
Fata calda ce-o Iubesc.
Esti Alint si mingaiere
Inima ce-mi bate-n piept.

M-am ascuns la tine-n brate
Tu sa ma feresti de rau.
Te Iubesc gingasa Fata
Tu esti Sufletelul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu