Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 12 iunie 2017

Iubeste-ma pe mine
Autor. Gabriel Stoica

Stau si te privesc.cit de Frumoasa esti
Zimbesti si faci ca Soarele sa straluceasca.
In jurul tau tu Fericire daruiesti
Si faci ca Inima sa-mi bata tare-n piept.

As vrea ca Inima mea sa fie ecou pentru tine
S-o mingai tu.S-o umpli cu Iubire.
Sa-mi bata-n piept doar pentru tine
Iar tu sa fi amea Iubire.

Mi-ar place mult sa te rasfat
Sa te mingai si sa te tin in brate.
Sa vad cum toata stralucesti
Cit de mult imi doresc sa ma Iubesti.

Tu esti un Suflet cald si bun
Tu esti un Inger pe pamint.
Fi Ingerasul meu cel pazitor
Si-am sa te pretuiesc enorm.

Ce fayn ar fi ca noaptea sa ne prinda inbratisati
Si somnul Dulce sa ne fie.
Iar zorii zilei sa ne-aduca
Mult zimbet.multa Fericire.

Visez si sper sa fiu la tine-n Suflet
Si mi-as dori sa poti sa ma Iubesti.
Si zi si noapte sa fi linga mine
Sa pot sa iti ofer amea Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu