Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 4 iunie 2017

Inimioara mea
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
4 Iunie.2016

Inima tu ai Iubit
Dragoste ai dăruit.
Ai bătut tare in piept
Pentru Ființa cea Iubita.

Ai zimbit.Te-ai bucurat
Tictac.tictac din Iubire.
Dar apoi ai regretat
Ca nu ia pasat de tine.

Ai vărsat lacrimi amare
Pentru ce-i ce i-ai Iubit.
Dar nu s-au uitat în urma
Au plecat si te-au ranit.

Inimioara mea cea Draga
Iti promit ca am să te feresc.
De tot ce e rău în lume
Fiindcă tare te Iubesc.

Tu îmi bati tare in piept
Viață Dulce-mi dăruiești.
Vreau sa nu te faci de piatră
Să Iubești ca altădată.

Nu te teme de Iubire
Nu ea îți va face rău.
Doar acei.ce nu au Suflet
Te-au rănit și ti-a fost greu.

Ai încredere în mine
Vreau sa ai tot ce-i mai bun.
Cine va fi linga mine
Îți va oferi Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu