Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 6 iunie 2017

Esti cea mai frumoasa Fata
Autor.Gabriel Razvamn Stoica
6 Iunie.2017

Esti cea mai frumoasa Fata
Unica in lumea asta.
Cred defapt ca tu esti Inger
Nu Femeie.Esti minunata.

Esti mai frumoasa de cat toate Florile
Zimbesti si stralucesti ca Soarele.
Mi-esti lacrima de fericire
Ochii prin care vad intreaga lume.

Si am sa scriu Poezii multe
Sa te descriu Ingerul meu.
Sa le citeasca intreaga lume
Sa stie ca tu esti alintul meu.

Frumoasa mea.Iubire dulce
Tu mie-mi dai putere sa traiesc.
Tu imi pui zimbetu-n privire
Frumoasa mea pe tine Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu