Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 7 iunie 2017

Departe dar Te Iubesc
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
7 Iunie.2016

Tu ești în Inimioara mea
Chiar dacă nu ești lingă mine.
Mereu gindul meu zboară către tine
Și te mingai cu Suflețelul meu.

În fiecare zi eu Te Iubesc mai mult
Chiar dacă ești departe.
Inima pentru tine bate
Mi-e dor si te vreau mai aproape.

Chiar dacă ne desparte o lume întreagă
Și între noi sunt khilometrii.
Eu Te Iubesc din Inimioară
Și am să te aștept ori cit ar fi nevoie.

Nu am să-mi pierd răbdarea niciodată
Pentru că Te Iubesc.Curat.
Eu stiu ca va veni Ziua în care
Am sa te string în brațe și vom fi mereu noi împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu