Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 12 iunie 2017

Atunci ma Iubeai
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
12 Iunie.2016

În vremea cînd eram împreună
Noi eram tare fericiți.
Tu îmi jurai mereu Iubire
Eram doar noi.O Inima senină.

Pe Cerul nostru era numai Soare
Florile pentru noi zimbeau.
Tu erai Floarea mea cea Draga
Ce mult noi doi ne mai Iubeam.

Acum totul sa terminat
Nimic nu mai e ca inainte.
Tu ai plecat si mai lăsat
Nu mă cunoști nu mai vorbești cu mine.

Spui ca iti place să mă vezi plingind
Cum sufera Inima-n mine.
Te bucuri că acum sunt trist
Nu îți mai pasa ca-i fost lingă mine.

Atît de mult eu te-am Iubit
Ai fost Zeița pentru mine.
Ti-am dat si Inima din piept
Dar n-ai apreciat.Acum vorbești urît de mine.

Eu îți doresc să-ți fie bine
Să ai în Inima Iubire.
Sa fi Iubita.să Iubesti
Și să fi mereu fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu