Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 24 decembrie 2017

Un gand bun pentru Tata de Craciun
Pentru Tatal meu.Ion
Gabriel Razvan Stoica.Autor

E ziuaua Sfinta de Craciun
Si vin Colindatorii.
Sa cante despre Domn Isus
Ca astazi s-a nascut.

Ai primesc si imi amintesc
De clipele acelea
Cand Tata erai linga noi
Si ai intimpinai.

Era frumos.Eram cu totii
Craciunul era minunat.
Stateam strinsi razand linga brad
Si eram fericiti.

Astazi Craciunul nu mai e lafel
Lipseste veselia.
Caci Tata tu esti sus in Cer
Cu Ingerii aevea.

Deschide Doamne Cerurile larg
Sa pot sa-l vad pe Tata.
Sa-l string in brate.Sa al pup
Si sa ai aud vocea.

Sa sti Tata ca esti cu noi
Nu te-am uitat deloc.
Te Iubim si te-apreciem
De tine ne e dor.

Acasa totul a ramas lafel
Nimic nu s-a schimbat.
Poate putin noi.numai suntem cum eram
Anii ne-au scuturat.

Soarele a ramas neschimbat.
Poate putin mai trist
Caci nu te vede linga noi
Priveste in abis.

Imi indrept gandul catre tine
Si iti spun printre rinduri.
Ca imi lipsesti.Mi-e dor de tine
E Pustiit Craciunul.

Dar ti-am promis ca voi zimbi
Voi fi lafel ca tine.
Puternic.Vesel.De neinvins
Sa fi mindru de mine.

Sa sti ca am sa fac asa cum iti spuneam
Tot ce-mi sta in putere.
Sa continui ce ne-ai lasat
Sa daruiesc Iubire.Mingaiere.
Celor ce sunt noua apropiati.

Am sa-mi indrept privirea catre Cer
Si am sa-ti povestesc.
Tot ce ma face fericit
Tot ce nu-mi place
Ca tu sti sa ma intelegi
Te Iubesc draga Tata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu